Pierwszy Cykl na cel sylwetkowy

Diaxon
Posty: 284
Rejestracja: 15 maja 2023, 16:52 - pn
Lokalizacja: Wrocław
Na swoimi przykładzie mam 3 serie 8x8x8 dokladam ciężar jak w ostatniej robię 7-8 powtórzeń to na następnym treningu dokladam, zdarza się tak że co 2-3 trening dokladam dopiero.
Dziś zrób to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną.
Dietetyk-Andrula
Posty: 4022
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Danzo pisze: 13 listopada 2023, 21:29 - pn Robić na 90% sił i dodawać co trening 2,5kg do 5kg hmm 🤔
Jak dodał na kolejnym treningu ciężar 2,5kg do 5kg to już będzie moje 100%
A na kolejnym treningu nie podniosę ciężaru, bo będzie to może 110%
Jak to ugryźć (Zrobic) ?
No nie koniecznie, ponieważ jeśli masz odpowiednia diete, to ciągle Twoja siła rośnie i póki dojdziesz do swojego 100% zejdzi kilka tygodni, tak działa progress. Zwiększasz co tydzień każdy ciężar, jeśli jest możliwy.
Danzo
Posty: 372
Rejestracja: 28 sierpnia 2023, 12:23 - pn
Lokalizacja: Poznań
To ja coś źle robię... Że ciężko mi zwiększc obciążenie co trening lub do tydzień.
I co najważniejsze, nie łapiąc kontuzji przy okazji 😭
Stay strong, be positive.
Diaxon
Posty: 284
Rejestracja: 15 maja 2023, 16:52 - pn
Lokalizacja: Wrocław
Danzo pisze: 14 listopada 2023, 15:21 - wt To ja coś źle robię... Że ciężko mi zwiększc obciążenie co trening lub do tydzień.
I co najważniejsze, nie łapiąc kontuzji przy okazji 😭
Ale to nie jest tak że w każdym ćwiczeniu zwiększasz np. Masz 3 ćwiczenia na klate i w jednym tygodniu progres w jednym ćwiczeniu w nastepnym tygodniu w innym.
Dziś zrób to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną.
GamerNaBombie
Posty: 51
Rejestracja: 14 listopada 2023, 17:25 - wt
Danzo pisze: 14 listopada 2023, 15:21 - wt To ja coś źle robię... Że ciężko mi zwiększc obciążenie co trening lub do tydzień.
I co najważniejsze, nie łapiąc kontuzji przy okazji 😭
Masz dużo strategi ale głównie skupiasz się na jednym boju danego dnia jak Diaxon napisał.
Jak już jesteś na etapie że ciężar nie idzie to dodawaj powtórzeń a jak wyjdziesz z nimi tak wysoko że ogranicza cię kardio to dodajesz serii.
Danzo
Posty: 372
Rejestracja: 28 sierpnia 2023, 12:23 - pn
Lokalizacja: Poznań
Gamer super formę masz na zdjęciu 🔥
Zdrac przepis na taką formę😈
Stay strong, be positive.
GamerNaBombie
Posty: 51
Rejestracja: 14 listopada 2023, 17:25 - wt
To było z przed 4 miesięcy :lol:
Robię eksperyment odstawiłem bombę bez odbloku po 6 latach i spadłem do zera teraz.
Wiesz tajemnicy nie ma jesz trenujesz a jak nie da się progresowac siłowo to skupiasz się na innym parametrze do skutku grunt żeby cokolwiek polepszać.
Dietetyk-Andrula
Posty: 4022
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Danzo pisze: 14 listopada 2023, 15:21 - wt To ja coś źle robię... Że ciężko mi zwiększc obciążenie co trening lub do tydzień.
I co najważniejsze, nie łapiąc kontuzji przy okazji 😭
Koniecznie będzie zacząć od nauczenia się progresowania.

Na każdym trenignu z tygodnia na tydzień zwiększasz obciążenie/powtórzenia. Jeśli nie idzie to dieta kuleje, bo nie jesteś zaawansowanym, więc na spokojnie ciągle powinieneś progresować.
Piotrgras33
Posty: 10
Rejestracja: 16 listopada 2023, 20:58 - czw
Lokalizacja: Bydgoszcz
Danzo pisze: 05 września 2023, 12:28 - wt Wbiłem już dwa raz 125mg cypio i hcg 250iu, więc teraz zejdę do 50mg pon i czwartek, bez hcg, bo nie czuje że go potrzebuje.

Tak jak mówisz staram się redukować okolo 1kg masy aż nie będę miał opony na brzuchu, aktualnie to mi się waga powiększyła o okolo 1kg i głównie to patrzę na lustro, ale też się ważę

Proporcje sylwetki na pewno do poprawy żeby zrobić estetyczna sylwetką
Jakis konkretny plan treningowy, możecie polecić czy robić FBW, bo wracam do treningów na siłowni
Hcg nie ma się czuć ma on dbać o Twoje jądra jak i też dbać o Twoje neuroprzekaźniki
Dietetyk-Andrula
Posty: 4022
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Dietetyk-Andrula pisze: 15 listopada 2023, 13:58 - śr
Danzo pisze: 14 listopada 2023, 15:21 - wt To ja coś źle robię... Że ciężko mi zwiększc obciążenie co trening lub do tydzień.
I co najważniejsze, nie łapiąc kontuzji przy okazji 😭
Koniecznie będzie zacząć od nauczenia się progresowania.

Na każdym trenignu z tygodnia na tydzień zwiększasz obciążenie/powtórzenia. Jeśli nie idzie to dieta kuleje, bo nie jesteś zaawansowanym, więc na spokojnie ciągle powinieneś progresować.
A przypomnę że to całkowita podstawa od budowy mięśni i palenia fatu.
ODPOWIEDZ